Šárka Lokvencová(19)
Předmět : Informační a komunikační technologie
Téma : Malování
Ročník : 2
Čas věnovaný tématu : 45 minut
Pomůcky : počítač
Místo výuky : Ušebna PC
Žáci umí z minulých hodin zapnout a vypnout počítač. Znají jednotlivé části počítače a umí je popsat.
Úvod hodiny : Motivace : Budeme si povídat o tom, kdo má doma jaká zvířátka. Děti budou mít k dispozici obrázky zvířat, které budou muset přiřadit k místu, kde žijí. (např. zajíc žije v lese, zebra na savaně)
Hlavní část : Děti si otevřou program malování. Vyberou si jedno zvířátko z každé skupiny a namalují ho do programu malování.
Závěr hodiny : Společně si prohlídneme některé práce a zhodnotíme si hodinu.
Dílčí cíle : Cílem je, aby se děti načily pracovat s programem malování.
Kompetence, které jsou u žáků rozvíjeny :
Kompetence k učení
Kompetence sociální : při práci jsou žáci vedeni k radě a pomoci
Kompetence pracovní : žáci dodržují bezpečnostní zásady pro práci s počítačem.